نامه جمعی از داوطلبین مردود شده در مرحله دوم آزمون آموزگاری کهگیلویه و بویراحمدبا کسب نمرات بالاخطاب به رئیس جمهور:

آقای رئیس جمهور ارزیابی سلیقه ای و ناعادلانه حق ما داوطلبان آزمون آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد را تضیبع کرد! / دستور به رسیدگی بفرمایید!

تابش آنلاین: جمعی از داوطلبان آزمون آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد که نره حدنصاب مرحله اول را کسب نموده و در مرحله دوم مردود شدند،با ارسال نامه ای به دفتر تابش آنلاین درخواست رسیدگی رییس جمهور به تضیبع حق آنان با ارزیابی سلیقه ای و بی عدالتی  شدند.

.به گزارش گروه رسانه ای تابش متن نامه بدین شرح است:

جناب آقای سیدابراهیم رئیسی؛ رئیس‌جمهور محترم جمهوری اسلامی ایران
باسلام
جمعی از پذیرفته‌شدگان مرحله‌ی اول آزمون استخدامی آموزگاری ماده ۲۸ بابت ارزیابی سلقیه‌ای و ناعادلانه‌ای که در حق تعداد زیادی از داوطلبان در مرحله دوم آزمون صورت گرفته و باعث تضییع حقمان گردیده، تقاضامندیم دستور فرمایید تا به این مسئله رسیدگی شود که چرا بعد از ماه‌ها تلاش، حالا که نمره‌مان به حدنصاب رسیده ما را مردود اعلام کرده‌ و درصددند که بازنشستگان را جایگزین ما کنند.

ما داوطلبان آزمون آموزگاری بعد از ۷ ماه انتظار به نتایج این آزمون اعتراض داریم و خواهشمندیم برای احقاق حقوق ما دستور فرمایید تا به این موارد رسیدگی شود؛

۱- اکثر کسانی که رد شده‌اند دارای نمرات کتبی بالا بوده‌اند و مصاحبه را به نحو عالی داده‌اند ولی متاسفانه ارزیاب‌ها نمرات را درست وارد نکرده‌اند.

۲- یکسان نبودن ارزیاب‌ها و اینکه هر کسی به دلخواه خود نمره می‌داد.

۳- باید سهمیه‌ی هر شهر و منطقه‌ای توسط یک گروه ارزیابی می‌شد تا داورها برای آن شهر یا منطقه یکسان باشند و حقی ضایع نشود.

۴- متاسفانه دست دلالان در ادارات کل و قدرت چانه‌زنی آنها حق تعداد زیادی از متقاضیان را ضایع کرد.

۵- روند طولانی اعلام نتایج که اولین بار در کشور اتفاق افتاد حاکی از این تخلفات گسترده بود که نهایتا دامن‌گیر خیلی‌ها شد.

۶- عدم مدیریت درست مدیران از وزارت تا ادارات‌ کل استان‌ها برای اعلامیه‌ی اول دفترچه مبنی بر نمره کتبی ۴۰ و ارزیابی ۶۰ برای اولین بار رخ داد و این برخلاف رویه ی رایج در آزمون‌های استخدامی بود که باعث شد دست ارزیاب‌ها و واسطه‌ها بیشتر شود.

در پایان مجددا تقاضامندیم باتوجه به اینکه در ارزیابی و متعاقبا اعلان نتایج این آزمون بی‌عدالتی صورت گرفته، دستور فرمایید تا بررسی و تجدیدنظر بر روند اجرای این آزمون صورت گیرد تا علاوه بر احقاق حقوق افراد، فصل‌الخطابی باشد برای فرصت‌طلبانی که این بی‌عدالتی را رقم زده‌اند.

از طرف جمعی از داوطلبین آزمون آموزگاری با نمره کتبی بالا