اعزام تیم سفیر هوش مصنوعی از کهگیلویه وبویراحمد به رقابت های جهانی به نمایندگی ایران

تابش آنلاین،: تیم پنج نفره از کهگیلویه وبویراحمد به نمایندگی از ایران در رقابت های جهانی هوش مصنوعی شرکت می کنند

به گزارش تابش آنلاین  به نقل از راه ملت و به نقل از پیک ملت، برای نخستین بار پنج نفر از فرزندان کهگیلویه وبویراحمد به عنوان پرچمداران و نمایندگان جمهوری اسلامی ایران، در رقابت های جهانی اختراعات ، نوآوری و هوش مصنوعی، به راهبری مهندس احمدرضا افشاری شرکت می کنند.

احمدرضا افشاری راهبر تیم سفیر هوش مصنوعی ایران گفت؛، این تیم با شرکت خانم آتنا شجاعی فر و آقایان ماهان بیژن پور، آرتان آریانفر، رضا برازش، و پارسا سیسختی به راهبری، اینجانب و سرپرستی جناب آقای دکتر محمد دارابی، در رقابتهای جهانی اختراعات و نوع آوری، یک ایده یک دنیا ( w1i1) به میزبانی کشور ترکیه و شهر استانبول شرکت خواهند کرد.

افشاری افزود؛ این رقابت ها که همه ساله با شمار زیادی از شرکت کنندگان از سراسر دنیا و به میزبانی کشورهای مختلف برگزار میگردد. در سال ۲۰۲۳ میلادی، به میزبانی کشور ترکیه و شهر استانبول برگزار می شود.
این رقابت ها که زیر نظر سازمان مالکیت معنوی مخترعین جهان برگزار میگردد در تاریخ های بیست و هفتم تا بیست و نهم اوریل ۲۰۲۳ میلادی برابر با ششم تا هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ خورشیدی داوری میگردد.

وی بیان کرد؛ تیم ایرانی سفیر هوش مصنوعی بیش از یک و نیم سال است که با برنامه ریزی پیوسته و انجام کار بر روی پروژه خود، هم اکنون به عنوان نماینده کشورمان در این رقابت ها شرکت خواهدکرد.
افشاری در پایان با ابراز امیدواری و درخشش گروه سفیر مصنوعی ایران زمین در رقابت های جهانی اختراعات و نوع اوری ۲۰۲۳ گفت با توجه به تلاش های شبانه روزی این تیم نتیجه را مثبت ارزیابی کرد