برپایی میز خدمت در شهرستان ها برنامه های جدی صمت برای توسعه صنعتی، معدنی ، تجاری و دیدار نزدیک با مردم

به گزارش گروه رسانه ای تابش به نقل از  روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد، سرپرست و کارکنان اداره کل صمت استان، بهمراه اتاق اصناف و بازاریان شهرستان کهگیلویه با حضور در گلزار شهداء شهر دهدشت، با آرمان های انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر تجدید میثاق نمودند. شورای هم […]

به گزارش گروه رسانه ای تابش به نقل از  روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد، سرپرست و کارکنان اداره کل صمت استان، بهمراه اتاق اصناف و بازاریان شهرستان کهگیلویه با حضور در گلزار شهداء شهر دهدشت، با آرمان های انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر تجدید میثاق نمودند.

شورای هم خانواده صمت ضمن دیدار با ائمه جمعه شهرهای دهدشت و چرام و شرکت در نماز جمعه شهر دهدشت، با برپایی میزخدمت در مصلی این شهر به بررسی درخواست های مردمی، و راهنمایی مراجعین پرداختند.

سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان در آیین غبار روبی گلزار شهدا ضمن برشمردن آخرین نصایح و سخنان سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)، افزود: شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی چنان حق بزرگی بر گردن ما دارند، که با هزاران آیین نمی‌توان این حق را ادا کرد و خدمت به جامعه مسلمین، وظیفه سنگینی است که شهدای گرانقدر به ما محول کرده‌اند که در تحقق این هدف مهم، از هیچ کاری دریغ نخواهیم کرد.
سرپرست اداره کل صمت استان در دیدار با امام‌ جمعه شهر دهدشت حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر ضمن استقبال از رهنمود‌های تمام ائمه جمعه محترم استان، گفت: تسهیل سازی پروژه‌های موجود در شهرستان، از برنامه های جدی اداره کل صمت استان است و تلاش بر این است از تمام ظرفیت‌ها و پتانسل‌های شهرستان کهگیلویه جهت کاهش تورم و رشد اشتغال استفاده شود.

دکتر موسویان پیرامون برپایی میز خدمت در نماز جمعه این‌ هفته شهر دهدشت گفت: به حول و قوه الهی در تمام شهرستان‌ها میز خدمت را برپا خواهیم کرد و چهره به چهره، با مردم دیدار خواهیم کرد که بتوان با فوریت در رفع مشکلات و بررسی درخواست های مردمی کوشش کنیم.

سرپرست اداره کل صمت استان در دیدار با امام جمعه شهرستان چرام حجت‌الاسلام سید نورالله افشار ، بعد از گزارش چند روز کاری در شهرستان‌های کهگیلویه و چرام گفت:
ما سرباز و خادم جامعه هدف هستیم و در کنار امورات و وظایف تخصصی خود، به دنبال تعریف پیوست‌های فرهنگی در پروژه های مختلف هستیم و تلاش ما استفاده از تمام ظرفیت‌‌های شهرستان چرام در جهت ارائه خدمات جهادی و برجسته قابل لمس برای آحاد مردم می‌باشد.

 

میز خدمت در کهگیلویه اداره ص