خدمت بی منت شهردار سی سخت/۳ طرح عمرانی در حوزه شهرداری سی سخت کلنگ زنی شد/ شهر برف و آفتاب صاحب فرهنگسرا و کتابخانه می شود

 شهرداری سی سخت جهت ارتقای زیرساخت های شهری با حضور علی فرد، شهردار پرتلاش و پیگیر این شهر زیبا،  طرح های فرهنگی و اجتماعی قابل تقدیری برای توسعه ی فرهنگی ، خدماتی  و  اجتماعی مردم فهیم  و فرهنگ دوست سی سخت  اجرا  و در دست اقدام دارد. تابش آنلاین: سه طرح عمرانی شامل ساختمان جدید […]

 شهرداری سی سخت جهت ارتقای زیرساخت های شهری با حضور علی فرد، شهردار پرتلاش و پیگیر این شهر زیبا،  طرح های فرهنگی و اجتماعی قابل تقدیری برای توسعه ی فرهنگی ، خدماتی  و  اجتماعی مردم فهیم  و فرهنگ دوست سی سخت  اجرا  و در دست اقدام دارد.

تابش آنلاین: سه طرح عمرانی شامل ساختمان جدید شهرداری سی سخت، ساختمان چند منظوره مدیریت بحران و پروژه پایش ترافیک شهری امروز با حضور نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی، معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، شهردار سی سخت و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی کلنگ زنی شد.

به گزارش گروه رسانه ای تابش، علی فرد شهردار سی سخت در حاشیه این آئین اظهار داشت: پروژه پایش ترافیک شهری توسط زیرساخت فیبر نوری با همکاری شرکت مخابرات استان و شهرداری این شهر با اعتبار چهار و نیم میلیارد تومان کلنگ زنی شد.

فرد، افزود: این طرح باید ظرف مدت سه ماه به بهره برداری برسد.

ساختمان چند منظوره مدیریت بحران شهرداری سی سخت

وی، افزود: همزمان با این طرح  ساختمان چند منظوره مدیریت بحران شهرداری نیز با زیربنای یک هزار و ۱۰۰ متر و از محل اعتبارات ۲ درصد نفت و استانی نیز کلنگ زنی شد.

فرد ابراز داشت: این شهر زلزله خیز است و در مواقع بحران به دلیل نداشتن سوله مدیریت بحران برای امداد رسانی، پشتیبانی و ذخیره مواد غذایی با مشکل روبرو بوده است.

شهردار سی سخت، تصریح کرد: اعتبار این پروژه ۱۷ میلیارد تومان بوده که یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان آن جذب شده است.

کلنگ زنی  ساختمان جدید شهرداری سی سخت

وی، اظهار داشت: همچنین کلنگ ساختمان جدید شهرداری سی سخت بر زمین زده شد و احداث این ساختمان در سه طبقه و با متراژ ۱۸۰۰ متر پیش بینی شده است

 

شهردار سی سخت با اشاره به اینکه این شهرداری در سال ۶۲ تاسیس شده است، افزود: ۳۸ سال از عمر ساختمان قدیمی شهرداری سی سخت می گذرد که کاربری و فضای مناسبی ندارد.

وی تاکید کرد: اعتبار پیش بینی شده برای ساختمان جدید شهرداری ۸۰ میلیارد ریال است.

ساخت فرهنگ سرا ، سه مدرسه جدید و کتابخانه عمومی پروژه های در دست اجرا و منتظر تامین اعتبار

 

فرد، گفت: همچنین سه پروژه مهم دیگر شامل فرهنگ سرای سی سخت با مشارکت فرهنگ و ارشاد شهرستان، ساخت سه مدرسه با مشارکت نوسازی مدارس و کتابخانه سی سخت با مشارکت سازمان کتابخانه ها به مناقصه رفته است و به زودی از طریق وزارت راه تامین اعتبار می شود.

وی، افزود: پروژه کتابخانه ها در زمینی با زیربنای ۱۲۰۰ متر مربع با اعتبار اولیه ۱۵۰ میلیارد ریال احداث خواهد شد و برای تکمیل آن ۸۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.