دلنوشته و درخواست جوان باشتی از نمایندگان ادوار گذشته و کنونی مجلس شورای اسلامی شهرستان های باشت و گچساران/ وحدت را جایگزین کشمکش و زیرساخت ها را برای ایجاد فرصت های شغلی فراهم کنید

  دلنوشته و درخواست جوان باشتی از نمایندگان ادوار گذشته و کنونی مجلس شورای اسلامی شهرستان های باشتدو گچساران به گزارش گروه رسانه ای تابش: دکتر  امید سبزعلی جوان تحصیلکرده و دغدغه مند باشتی که از درد جوانان جامعه و بخصوص شهرستان های  گچساران و باشت واقف است و با مقایسه ظرفیت های استان با […]

 

دلنوشته و درخواست جوان باشتی از نمایندگان ادوار گذشته و کنونی مجلس شورای اسلامی شهرستان های باشتدو گچساران

به گزارش گروه رسانه ای تابش: دکتر  امید سبزعلی جوان تحصیلکرده و دغدغه مند باشتی که از درد جوانان جامعه و بخصوص شهرستان های  گچساران و باشت واقف است و با مقایسه ظرفیت های استان با دیگر استانها اشراف کامل به کمبودهای مردم استان بخصوص این دو شهرستان دارد،  در نامه ای خطاب به نمایندگان  ادوار مختلف مردم  گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی  که در این روزهای کرونایی و سرشار از استرس و مشکلات اقتصادی مردم  بایکدیگر در فضاهای مختلف  به کشمکش های منفی می پردازند،  ضمن اشاره به قبح اختلافات و خودزنی یکدیگر ، درخواست ایجاد آرامش و  همکاری با یکدیگر  بجای کشمکش های این روزها را در امور مختلف و مشکلات مردم بخصوص جوانان نمود و گفت بجای رقابت منفی و پرداختن به  مسایل سیاسی بیشتر به فکر مهیا نمودن  زیرساخت ها و فرصت های شغلی و رفع بیکاری و افسردگی جوانان و مردم باشند چرا که مردم خسته و مصطرب هستند و شما متولیان آرامش و امنیت برای آنان هستید.

امید سبزعلی در این نامه آورده است

بسم الله الرحمن الرحیم

خدا را شاکریم که به ما نعمت های فراوانی را عرضه داشته است و بشریت در طول تاریخ برخی شکرگذار این نعمت ها بودند و برخی ناسپاس، به واسطه همین ناسپاسی عذاب الهی دامن بشریت را در طول تاریخ گرفته است. نمونه بارز آن قوم هود، نوح، صالح ، عاد و ثمود بوده است.
عزیزان نعمت جمهوری اسلامی نعمتی بود که به یاری خداوند متعال و رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) به ثمر نشست و مهمترین راهبرد انقلاب و شعار امام (رحمه الله علیه) حمایت از مظلوم و مستضعف بوده است.

نمایندگان محترم استان کهگلویه و بویراحمد به عنوان جوانی تحصیل کرده از شهرستان باشت و گچساران از شما بزرگواران تقاضا داریم در این شرایط حساسی که مردم درگیر دست و پنجه نرم کردن با مشکلات معیشتی، اقتصادی و بالاخص ویروس منحوس کرونا هستند.

کشمکش های سیاسی را کنار گذاشته، با وحدت و همدلی و با استفاده از نخبگان به فکر رفع و فتق امور مردم مظلوم استانمان باشید.
همچنانکه پیامبر گرامی اسلام صلی الله علیه و آله وسلم فرموده اند؛
وَاللَّهُ یُحِبُّ إغاثَهَ اللَّهفانِ
خداوند کمک به اندوهگین و یاری خواه را دوست دارد
(الکافی ، ج ۴ ،ص ۲۷ .)

امروز مردم مظلوم ما بویژه جوانان دو شهرستان باشت و گچساران نیازمند یاری شما هستند.

بیکاری و به تبع آن رشد فزاینده آسیب های ناشی از فضای مجازی مهمترین مسأله ای است که دامنگیر نسل جوان ما شده است.

استدعا دارم با ارائه راهکار مناسب و برنامه ریزی اصولی تلاش کنیم تا زمینه یک زندگی راحت و بدور از هرگونه تنش و معضل اجتماعی را برای جوانان نخبه استانمان فراهم کنیم. چراکه تنش و متهم کردن بکدیگر نه تنها راه به جایی نخواهد برد بلکه روند توسعه همه جانبه استان را با مشکلات جدی مواجه خواهد کرد

شما سری به استان اراک، اصفهان، البرز و سمنان بزنید توسعه شهرک های صنعتی در این مناطق را ببینید تنها راه برون رفت از مشکلات توسعه ابن شهرک ها و به تبع آن کاهش بیکاری و ریشه کن کردن معضلات افتصادی است.

امیدوارم به خود بیاییم و با اقدام اصولی و عمل به شعار و رهنمود های مقام معظم رهبری دام ظله بتوانیم گره گشایی مشکلات مردم در این شرایط حساس باشیم.
امید سبزعلی