سردار عدل هاشمی پور کاندیدای رد صلاحیت شده شهرستان های چهارگانه خطاب به هوادارانش بیانیه داد

به گزارش گروه رسانه ای تابش ، سردار عدل هاشمی پور نامزد شهرستان های کهگیلویه، چرام، بهمیی، لنده که از طرف شورای نگهبان رد صلاحیت شد با ارسال بیانیه ضمن قدردانی از مردم این شهرستان ها  در خصوص انتخابات مطالب مهمی را به شرح ذیل  اعلام نمود. در ادامه متن بیانیه سردار عدل هاشمی پور […]

به گزارش گروه رسانه ای تابش ، سردار عدل هاشمی پور نامزد شهرستان های کهگیلویه، چرام، بهمیی، لنده که از طرف شورای نگهبان رد صلاحیت شد با ارسال بیانیه ضمن قدردانی از مردم این شهرستان ها  در خصوص انتخابات مطالب مهمی را به شرح ذیل  اعلام نمود.

در ادامه متن بیانیه سردار عدل هاشمی پور را می خوانیم:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم شریف و قدردان شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده خاصه حامیان گرانمایه، راست قامتان سرافراز و عموم دغدغه مندان توسعه و سازندگی کهگیلویه بزرگ

سلام علیکم

با تمام وجود و از سویدای دل، خیر دنیا و آخرت را برایتان از خداوند بزرگ مسئلت می نمایم.
و اما در کمال مباهات؛
محبت، حسن نیت، وفاداری، ثابت قدمی، حمایت بی دریغ، بزرگ منشی و دغدغه مندی حامیان گرانقدر و بی نظیر نسبت به بنده حقیر از مراکز شهرها، بخش ها، دهستان ها و روستاها تا نقاط صفر مرزی هر چهار شهرستان، که به یقین، فراتر از احسن و اکمل به نمایش گذاشته شد در حقیقت تجلی اخوت و مردانگی است که در تاریخ این مرزوبوم به ثبت و ماندگار شد و در کمال افتخار آن را برای خود سرمایه ای بی بدیل، موهبتی عظیم و توفیق الهی می دانم.
بی شک، این نوع اعتماد، روابط و صمیمیت متقابل، خود پیروزی بزرگی است که با مقیاس های مادی قابل سنجش نخواهد بود.
از این بابت خرسندم و خدای بزرگ را سپاسگزارم، ا
گرچه یقین دارم نه تنها امکان جبران این همه بذل محبت و بزرگ‌منشی وصف ناپذیر شما خوبان برایم مقدور نیست بلکه به یقین از توانم خارج است اما ضمن مدد جستن از حضرت حق و طلب دعای خیر، به رسم ادب، قدرشناسی و تواضع بر خود فرض می دانم نهایت تقدیر و تشکر صمیمانه، خالصانه و خاضعانه ی خود را به حضور گران‌سنگ همه شما عزیزان همدل و همگام اعلام نمایم و به شرط حیات، در اولین فرصت با افتخار برای ادای احترام به حضورتان شرفیاب خواهم شد.
سخن پیرامون وقفه ی پیش آمده و انتخابات پیش رو بسیار زیاد است و خدا می داند جز خدمت به مردم، پیگیری و به سرانجام رساندن طرح های توسعه محور، زیربنایی و اشتغالزا انگیزه ای نداشته و ندارم.
بارها گفته ام و مردم فهیم نیز می دانند که سیر مسئولیت هستم اما عزم و اراده ی مردم برای رهایی از محرومیت و عقب ماندگی برایم حجت بوده و همواره در این مسیر با شما همراه خواهم بود.
ناگفته نماند،،؛
بصورت کلی آنچه که در این مدت بر مردم، خاصه حامیان ارزشمندم گذشت را درک می کنم و از همگان به ویژه تمامی دوستان و علاقمندان، ضمن عذرخواهی، طلب حلالیت دارم.
در این مدت، نظرات خیلی از دوستان را جویا شده و مورد استفاده قرار دادم اما از حضور شریف تمامی دوستان، بزرگان، معتمدین، جوانان، بانوان و تصمیم گیران مجموعه سیاسی به جهت عدم اجماع نظر در تدوین این بیانیه پوزش می طلبم. چراکه لازم بوده و هست و بر خود تکلیف می دانم که در ادامه بصورت حضوری و از نزدیک خدمت عموم سروران معظم شرفیاب شوم..
شور و شوق و انتظار وصف ناپذیر مردم برای این خادم خود که در سپهر سیاسی منطقه ماندگار و تاریخ ساز شده، ایجاب می نماید؛ پیگیری مسئله پیش آمده تا احقاق حقوق عامه و خود، با احترام به این موج بی نظیر مردمی، خواست و انتظار عمومی را از طریق مراجع قانونی و حل وضعیت کنونی تا حصول نتیجه ادامه دهم.
در پایان؛ اینجانب به عنوان سرباز و عاشق راستین خط نورانی ولایت و دلداده احراز ارادت شده در مسیر ایثار، انتظار مشارکت جدی و حداکثری در پاسخ به ندای رهبر معظم انقلاب در انتخابات را دارم و با توجه به اینکه نامزدهای حاضر هر کدام دارای جایگاه و شخصیت قابل احترام می باشند، با احترام و تعظیم به قدرت تحلیل و ادراک هواداران عزیز و گرانقدرم، مخیر به انتخاب از بین این عزیزان به خواست و تشخیص فردی خود می باشند تا با شور آفرینی در این کارزار، سربلندی جمهوری شکوهمند اسلامی و نا امیدسازی دشمنان این نظام که عداوت شان بر آمده از استقلال و آزادی جمهوری اسلامی ایران و همچنین ایثار و مجاهدت همرزمان شهیدمان بوده را رقم بزنند.
خدایا چنان کن سرانجام کار
تو خشنود باشی و ما رستگار

والسلام علی من اتبع الهدی
عدل هاشمی پور
سوم اسفند ماه هزار و چهارصد و دو