صعود فراز بام خائیز به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات هندبال جوانان باشگاه ها ی کشور

تابش آنلاین : جوانان فرازم خائیز با درخشش در مرحله گروهی و صدرنشین در گروه c به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات هندبال جوانان پسر باشگاه های کشور صعود کرد.

 

به گزارش گروه رسانه ای تابش؛ به نقل از روابط عمومی هیئت هندبال استان کهگیلویه و بویراحمد، جوانان فراز بام خائیز ظهر امروز سه شنبه 26 اسفندماه در سومین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی هندبال جوانان پسر باشگاههای ایران مقابل سردرود آذربایجان به میدان رفت و با کسب پیروزی ۳۰ بر ۱۰ مقابل این تیم به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی هندبال جوانان باشگاه های کشور صعود کرد.

 

فرازبامی ها در نیمه نخست این دیدار موفق شدند. ۱۸ بر ۴ به پیروزی دست یابند و در نیمه دوم نیز با ارائه یک نمایش زیباتر موفق به کسب پیروزی بر مقابل حریف شدند تا در نهایت این دیدار ۳۰ بر ۱۰ به سود تیم فراز بام خائیز به پایان برسد.

فراز بام خائیز در گروه c این رقابت ها با تیم های سردرود تبریز ، فولاد سپاهان اصفهان و برف فروش شیراز هم گروه بود که با درخشش و برتری بر رقیبان خود به عنوان صدرنشین در گروه خود به مرحله بعد این مسابقات صعود کرد‌.

 

نتایج کامل بازی های فراز بام بدین شرح است ؛

بازی اول ؛ فرازبام خائیز دهدشت ۳۰ فولاد سپاهان ۲۴

بازی دوم ؛ فراز بام خائیز ۲۶ برف فروش شیراز ۲۰

بازی سوم؛ فراز بام خائیز ۳۰ سردرود آذربایجان ۱۰

جوانان شایسته فرازبام خائیز فردا برای رفتن به مرحله نیمه نهایی به مصاف شهید شاملی کازرون می روند.

مسابقات قهرمانی هندبال جوانان پسر باشگاه‌های کشور از تاریخ 23 لغایت 29 دی ماه 1402 به میزبانی استان اصفهان در حال برگزاریست.