مخالف منافع ملی به ویژه در حوزه” سدسازی” نیستیم اما مشروط به بازی برد برد/عبور مردم از نگاه‌های جغرافیایی سیاسی و قومی به سمت انتخاب کارآمدی و شایستگی/جلب رضایت مردم مهم‌ترین شاخصه یک انقلابی اصیل است/در عمل انقلابی باشیم

تابش آنلاین : کمتر از یک ماه مانده به برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بویراحمد دنا و مارگون دعوت از کاندیداهای مختلف به روزهای اوج خود رسیده است.

 

به گزارش گروه رسانه ای تابش و به نقل از راه ملت، امروز ۱۵ بهمن ماه مردم دهستان فیروزآباد و طایفه گودسرابی از محمد بهرامی کاندیدای حوزه انتخابیه بویراحمد دنا و مارگون برای وی سنگ تام گذاشته و حمایت خود را از این کاندیدای شاخص انتخاباتی نشان دادند .

 

محمد بهرامی طی سخنانی در این همایش که با حضور خیل عظیم مردمی برگزار شده بود طی سخنانی ابتدا با ورود به یادگار ماندگار خود در استان تیم فوتبال شهرداری ، به مقایسه آن تیم در آن ایام و تیم بازی روز گذشته تیم ملی با ژاپن پرداخت و خاطرنشان کرد: بازی تیم فوتبال ملی ایران با ژاپن ما را به یاد تیم فوتبال شهرداری یاسوج انداخت .

 

بهرامی ادامه داد : ویژگی این دو تیم در یک مورد خلاصه می شد و آن هم در بحث امکانات بود که این تیم ایران مقابل ژاپن و تیم فوتبال شهرداری یاسوج مقابل دیگر تیم های قدرتمند با دستان خالی بود که حتی شهرداری زمین تمرین هم نداشت اما دلیل موفقیت چند سال پیش شهرداری یاسوج و دیروز تیم ملی جوهره و غیرت جوانان ایرانی بود.

وی در ادامه ضمن تقدیر از اعلام حمایت مردم فیروزآباد و طایفه گودسرابی خاطرنشان کرد: مردم فیروزآباد و طایفه گودسرابی دارای ویژگی های خاصی هستند جسارت ، غیرت و شهامت این عزیزان ، زبانزد است ولی خصیصه وفای به عهد دوستان در دوستی از مهمترین خصلت های این مردم دلاور است که در دوره های گذشته هم برای ما سنگ تمام گذاشتند .