خبر

پایان هشتمین اردوی آماده‌سازی تیم ملی هندبال نوجوانان پسر کشور در دهدشت

تابش آنلاین: رئیس هیئت هندبال استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛هشتمین اردوی آماده سازی تیم ملی هندبال نوجوانان پسر کشور به میزبانی شهر دهدشت باشگاه فراز بام خائیز، برای شرکت در مسابقات و رقابتهای قهرمانی آسیا که در مرداد ماه ۱۴۰۳ به میزبانی کشور ایران برگزار می گردد جهت اعزام به تورنمت ترکیه امروز در دهدشت به پایان رسید.

به گزارش گروه رسانه ای تابش، پارسائی گفت: این اردو با حضور ۲۶ هندبالیست به میزبانی باشگاه فرازبام خائیز دهدشت در سالن تخصصی هندبال شهید باهنر برگزار شد و نفرات دعوت شده زیرنظر کادر فنی تمرینات خود را انجام دادند.

مصطفی پارسایی افزود: در این اردو نیز، محمد حسین یوسفی، متین عادل منش،شادمهر خسرونژاد ، پدرام پرماه ، امیرحسین عادلی ، امید عنایتی جو، حسین علمی خواه… ۷ بازیکن نوجوان فرازبام خائیز دهدشت در جمع دعوت شدگان به این اردو جهت اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا هستند.

رئیس هیئت هندبال استان کهگیلویه و بویراحمد، هم در بازدید از محل تمرین تیم ملی هندبال نوجوانان کشور از میزبانی خوب این شهرستان از تیم ملی هندبال خبر داد و گفت : اردو از لحاظ کیفی و کمی در سطح بالایی برگزار شد و در بحث اسکان و رفاهی میزبانی خوبی داشتیم.

وی در ادامه گفت :در راستای آمادگی تاکتیکی و جسمانی بازیکنان دیدار های تدارکاتی دوستانه با تیم لیگ برتری فراز بام خائیز در سه مرحله انجام شد.

پارسائی در ادامه افزود؛ برای برگزاری اردوهای ملی از تمام توان و ظرفیت ها و سرمایه های بالقوه نیروی انسانی شهرستان کهگیلویه در مجموعه های خصوصی استفاده خواهیم کرد و همچنین در این راستا جا دارد از جناب آقای بهمنی مدیریت محترم هتل بهمنی از شهروندان ورزش دوست استان و شهرستان کهگیلویه که در برپایی و محل اسکان تیم ما را حمایت کردند تشکر و قدردانی را داشته باشیم.

وی در پایان از اداره کل ورزش و جوانان استان در راس جناب آقای دهقان مدیرکل محترم ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد جناب آقای اندیک سرپرست محترم اداره ورزش و جوانان کهگیلویه و جناب اقای مجید پارسائی مدیرعامل باشگاه فراز بام خائیز به جهت میزبانی و همکاری های همه جانبه قدردانی و تشکر کرد.

گفتنی است هشتمین مرحله اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان پسر کشور، به مدت ۱۰ روز در شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه برگزار شد و در تاریخ ۲ اردیبهشت ماه به کار خود پایان داد.

خبرنگار: سیده مهناز فاطمی اصل

سردبیر: اردشیر کیانی