خبر

پیام تبریک فرمانده انتظامی لنده به مناسبت روز معلم

تابش آنلاین: فرمانده انتظامی لنده به مناسبت روز معلم پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش گروه رسانه ای تابش، سرهنگ  بهنام زمانی، فرمانده انتظامی لنده به مناسبت روز معلم پیام تبریکی صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

معلمی شغل انبیا است. امام خمینی(ره)

دوازدهم اردیبهشت ماه در تقویم رسمی کشور به مناسبت شهادت معلم بزرگ و فرزانه انقلاب استاد”مرتضی مطهری” به نام روز معلم نام گذاری شده است تا در این روز به طور شایسته از معلمان عزیز قدردانی کنیم و به یاد آوریم که در هر جایگاه و پُست و مقامی که باشیم علم و دانایی خود را مدیون معلمان و مربیان این مرز وبوم هستیم. در حقیقت روز معلم، یادآور شکوه و عظمت زنان و مردان پاکباخته ای است که در طول تاریخ در عرصه تعلیم و تربیت زیباترین جلوه های عشق و ایثار را به نمایش گذاشتند.

بی گمان معلمان یکی از تاثیر گذارترین افراد جامعه هستند و نقش کلیدی معلمان به عنوان مجریان آموزش عمومی و الگوهای اولیه دانش آموزان بر کسی پوشیده نیست و معلمان جامعه انسان سازان نسل بعدی اند. لذا نقش آنان به گفته حضرت امام خمینی (ره) همچون نقش انبیا برای مردم است.

امروز در سنگر مقابله با جنگ نرم دشمن و مصون ساختن کودکان و نوجوانان در برابر این جنگ نابرابر بیش از پیش به وجود معلمان دلسوز، متعهد و انقلابی نیازمندیم و از این رو زحمات بیشمار آنان را در تربیت نسل آینده انقلاب اسلامی ارج نهاده  و بر دستان پر مهر آنان بوسه می زنیم.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معلم بزرگ و فرزانه انقلاب استاد شهید “مرتضی مطهری”، فرا رسیدن روز و هفته معلم را به این قشر زحمت کش، صبور و خستگی ناپذیر در سراسر استان به ویژه معلمان عزیز شهرستان لنده  تبریک و تهنیت عرض کرده و توفیق روز افزون همگان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

خبرنگار: سیده مهناز فاطمی اصل

سردبیر: اردشیر کیانی