پیام مدیرعامل نفت و گاز گچساران به مناسبت شبهای قدر و ایام شهادت حضرت علی(ع)

تابش آنلاین: مهندس غلامرضا کمالی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران به مناسبت شب های قدر و ایام شهادت حضرت علی (علیه السلام) پیامی صادر کرد

به گزارش گروه رسانه ای تابش به نقل از روابط عمومی نفت ؛ متن پیام مدیرعامل نفت گچساران به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن‌الرحیم
إِنَّا أَنْزَلْناهُ فی‏ لَیْلَهِ الْقَدْرِ وَ ما أَدْراکَ ما لَیْلَهُ الْقَدْرِ

«شب قدر» شبی است که در آن قرآن بر پیامبر عظیم الشأن اسلام(ص) نازل شده است و فضیلت عبادت در این شب از تمام شب‌ها بیشتر است. در این شب مقدرات یک سال انسان معین می گردد.

برای انسان مومن شب قدر بهترین فرصت برای جایگزینی فضائل به جای رذائل است. امید است امسال نیز مانند سال‌های گذشته مردم عزیز ایران اسلامی از این فرصت بهره لازم معنوی را کسب نمایند.

براستی، شهادت آن امیر خوبی ها، این مظهر عدالت، آزادگی و جوانمردی گویای عظمت و جاودانگی امامی است که در سرتاسر عمر پر برکتش بدون هیچ دلبستگی به دنیا، پاسدار اخلاق، حرمت، فتوت و کرامت انسانی بود و مظلومانه با شمشیر تحجر و جهالت به شهادت رسید.

و اینک در این شب های پر برکت قدر، با یاد آن بزرگ مرد تاریخ بشریت حضرت امیرالمومنین علی(ع)، زیر باران رحمت “لیله القدر” می ایستیم تا بلکه جان هایمان تطهیر شود.
اینجانب، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم مومن و خدا جوی ایران اسلامی،به بویژه مردم شریف استانهای کهگیلویه و بویراحمد؛ خوزستان؛ فارس و بوشهر؛ ویژه شهرستان گچساران و کارکنان شریف و متدین شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران ، توفیق درک فیوضات بیکران شب قدر را از خداوند متعال برایتان مسئلت دارم و ایام مصیبت شهادت امام اول شیعیان و پیشوای عدالت خواهان جهان حضرت علی (ع)را به محضر امام عصر (عج) ، مقام معظم رهبری و شما تسلیت و تعزیت عرض می نمایم،التماس دعا
غلامرضا کمالی

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران